Warunki gwarancji:
Wszelkie wady i usterki stwierdzone w okresie gwarancji zostaną usunięte lub nastąpi zamiana podzespołu na nowy, wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od daty przyjęcia sprzętu do naprawy.
Urządzenia do naprawy dostarcza nabywca na koszt własny do serwisu firmy, w oryginalnym opakowaniu fabrycznym, po uprzednim zgłoszeniu internetowym, telefonicznym lub osobistym.
W przypadku dostarczenia sprzętu bez opisu uszkodzenia lub gdy reklamacja jest nieuzasadniona firma pobiera opłatę za dokonanie przeglądu.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku:
niewłaściwej instalacji, eksploatacji i niewłaściwego przechowywania,
samowolnych napraw lub przeróbek,
wszelkich prób napraw sprzętu przez użycie nieoryginalnych lub regenerowanych podzespołów lub materiałów eksploatacyjnych.
Nabywca traci prawo do bezpłatnej naprawy w okresie trwania umowy serwisowej w przypadku zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych.
Czynności takie jak: wymiana bezpieczników, żarówek, czyszczenie, konserwacja, kontrola sprawności wykonywane są odpłatnie, a nie w ramach gwarancji.
Niniejsza umowa nie obejmuje dodatków takich jak: podkłady, nośniki ze sterownikami, tonery, taśmy barwiące, itp.
Firma gwarant nie bierze odpowiedzialności za problemy wynikłe przy współpracy sprzętu z urządzeniami peryferyjnymi zakupionymi u innych dostawców.
Przy oddawaniu sprzętu należy zrobić kopię zapasową dysku twardego. Firma nie odpowiada za szkody poniesione w wyniku utraty informacji z dysku twardego.
Karta gwarancyjna bez daty sprzedaży, pieczątki firmy, podpisu sprzedającego oraz podpisu Kupującego jest nieważna.
Prawa i obowiązki stron reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych w niniejszej umowie, których przyjęcie Nabywca potwierdza własnoręcznym podpisem.